» اخبار نوشهر » ضرورت تشکیل ستاد برای عملیاتی شدن شعار سال در نوشهر
اخبار نوشهر - خبر فوری

ضرورت تشکیل ستاد برای عملیاتی شدن شعار سال در نوشهر

فروردین ۹, ۱۴۰۲ 4۰440

به گزارش قلم نوشهر، آیت الله محمود مشایخ در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر گفت: از میان جنگ های دشمنان علیه جمهوری اسلامی یک بعد آن راه اندازی جنگ ترکیبی است و تشکیل ستادی برای عملیاتی شدن این شعار ضروری است.

وی افزود: امروز همه باید بدانند با یک جنگ تمام عیار اقتصادی نیز رو به رو هستیم و نکته مهم تر این که راهی جز تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار امسال نداریم.

امام جمعه شهرستان نوشهر خاطرنشان کرد: در این ارتباط باید نقاط قوت و ضعف شناسایی شود آنگاه نسبت به چگونگی و نحوه عملیاتی کردن این راهبرد سال سیاست گذاری کرد.

به گفته وی به طور حتم همانطوری که مردم در تمامی صحنه ها تاکنون پای کار آمده اند در این بخش مهم و راهبردی نیز هم مشارکت جدی خواهند داشت.

آیت الله مشایخ در باره برنامه ریزی های ایام نوروز و ماه مبارک رمضان یادآور شد: یکی از مصوبات برنامه ریزی ها این بود که برای پیشگیری از روزه خواری در ایام ماه مبارک رمضان تبلیغات محیطی صورت گیرد که متاسفانه خیلی کم رنگ است.

وی با تاکید بر تلاش بیشتر نظارتی مسوولان نهادهای ذیربط بر امورات در ماه رمضان افزود : اگر دین محفوظ بماند نظام اسلامی هم محفوظ خواهد ماند بنابراین این مهم باید در سرلوحه امورات جامعه و مسوولان قرار داشته باشد.

امام جمعه نوشهر افزود: روزه خواری در بازار هفتگی روز سه شنبه ها در ملاعام گزارش شده است که مسوولان نظارتی در این زمینه نقششان کجاست، نظارت مستمر بر همه بخش ها لازمه پیشبرد امور در چنین شرایطی به ویژه در این ایام معنوی است.

وی بیان کرد : امروز هزینه کردن برای دین جز حفظ ناموس و امنیت چیزی دیگری نیست، بنابراین مصوبه های شورای فرهنگ عمومی یک مصوبه قانونی است و باید اجرایی شود./ ایرنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

mod_ghalam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت