» اخبار نوشهر » امکانات و خدمات زیرساختی نوشهر پاسخگوی نیاز مسافران نیست
اخبار نوشهر - خبر فوری

امکانات و خدمات زیرساختی نوشهر پاسخگوی نیاز مسافران نیست

فروردین ۹, ۱۴۰۲ 6۱636

به گزارش قلم نوشهر، رستم زرودی در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر گفت: برخورد با پدیده بدحجابی و بی حجایی با توجه به ورود میلیون ها مسافر از جمله دغدغه های مهم شورای تامین این شهرستان است.

وی افزود: این در حالی است که با همین امکانات و خدمات محدود موجود این شهرستان گردشگرپذیر نیز باید با پدیده بد حجابی و بی حجابی مقابله کرد که دارد انجام می شود.

فرماندار نوشهر انجام کارهای فرهنگی و تبلیغاتی در نقاط گردشگر پذیر این شهرستان به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و رعایت حجاب در این شهرستان را خواستار شد.

مقام عالی دولت در نوشهر یادآور شد: همه ظرفیت های موجود شهرستان بکار گرفته شده تا در روز طبیعت در نقاط گردشکرپذیر این شهرستان نظارت بیشتری داشته باشیم.

وی بی توجهی به پاکیزگی محیط زیست و ریختن زباله را مهم ترین دستاورد ورود مسافران به این شهرستان برشمرد و گفت : همه عوامل ستاد خدمات نوروزی این شهرستان برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران از آغاز اجرای طرح نوروزی تا انجام آن بسیج شدند و تلاش شبانه روزی دارند.

زرودی در بخش دیگری با اشاره به شعار سال “کاهش تورم و رشد تولید” تاکید کرد: باید کارگروهی برای عملیاتی کردن شعار سال بیشتر برنامه ریزی کرد و تمام توان باید برای مردمی کردن شعار و اقتصاد بهره برد.

وی تصریح کرد: در دومین روز سال جاری استاندار مازندران نشست ویبیناری برگزار کرد که مهم ترین تاکید مقام عالی دولت در استان فعال سازی واحدهای تولیدی بوده چرا که در پی رشد تولید است.

وی ادامه داد: نکته دوم مورد تاکید استاندار توسعه ظرفیت های واحدهای تولیدی در همه جای استان بوده و حتی توصیه شده بانک های هم باید پای کار بیایند.

شعار سال باید از بنر خارج و در ارزیابی مدیران لحاظ شود

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: امروز اگر نسبت به دین کم توجه باشیم در همه بخش ها بازنده خواهیم بود.

محمدعلی محسنی بندپی افزود: نباید تردید داشت آسیب های اجتماعی گریبانگیر همه ما می شود و اگر برای جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته است برنامه نداشته باشیم ضرر می کنیم بنابراین باید کارهای فرهنگی کرد.

وی خاطرنشان کرد: غفلت از موازین اسلامی زنگ خطر برای کشور است باید کار فرهنگی در این حوزه بیشتر انجام گیرد.

نماینده مردم در مجلس یادآور شد: امروز اشتغال رابطه مستقیم با آسیب های اجتماعی دارد و به هر اندازه برای ایجاد اشتغال بیشتر تلاش شود آسیب های اجتماعی کمتر خواهد شد.

محسنی فعال شدن کمیته اجرایی برای عملیاتی شدن شعال سال در این شهرستان را خواستار شد و تصریح کرد: شعار سال باید از بنر خارج و در ارزیابی مدیران لحاظ شود.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یک درصد بودجه دستگاه ها باید در حوزه فرهنگی هزینه شود.

وی با اشاره به ورود میلیون ها مسافر به این منطقه گردشگری بیان کرد: حضور مسافران در این شهرستان یک فرصت است بنابراین باید از این ظرفیت برای بهبود فضای کسب و کار بهره برد./ ایرنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

mod_ghalam

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. mod_ghalam

    امکانات و خدمات زیرساختی نوشهر پاسخگوی نیاز مسافران نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت